On-line školení jednoduše

Nejčastější dotazy

Váš dotaz už jsme možná zodpověděli. Zjistěte to za pár sekund

Můžeme si nějaké kurzy vytvořit sami?

Můžeme si nějaké kurzy vytvořit sami?

Ano. Zaškolíme vás a vaše zaměstnance, abyste dokázali rychle a jednoduše tvořit vlastní kurzy.

Můžeme nastavit školení na jinou periodicitu, než máte nastaveno?

Můžeme nastavit školení na jinou periodicitu, než máte nastaveno?

V systému jsou všechna školení standardně nastavena s periodicitou jeden rok. Opakovaná školení se zpravidla vypisují nejdříve 21 dnů před nejzazším termínem. 

Periodicitu a termín opětovného vypsání kurzů si můžete dle libosti upravit. Jen myslete na legislativu v požární ochraně, kdy periodicita školení v požární ochraně pro vedoucí zaměstnance nesmí být delší než 3 roky a u nevedoucích delší než 2 roky. Kratší může být vždy, proto máme defaultně nastavený jeden rok.

Za jak dlouho přijdou zaměstnanci přístupy do školení?

Za jak dlouho přijdou zaměstnanci přístupy do školení?

Po vložení zaměstnance do systému a přiřazení kurzů je možné školení absolvovat od dalšího dne. Pokud byste chtěli proces uspíšit a zprovoznit školení okamžitě, kontaktujte naši podporu a domluvíme se na okamžité aktivaci.

Můžeme si do systému vložit i naše vlastní kurzy?

Můžeme si do systému vložit i naše vlastní kurzy?

Ano. Jen zašlete podklady v Powerpointu nebo Wordu a my je do aplikace nahrajeme. Nahrání jednoho kurzu zabere 1–6 hodin podle množství materiálů, stojí tak přibližně 1 200 – 7 200 korun (jednorázově).

Jaké kurzy máte v nabídce?

Jaké kurzy máte v nabídce?

V základu jsou on-line školení BOZP, požární ochrany, první pomoci a řidičů. Nabízíme však i další školení, včetně přípravy kurzu na míru.

Musí správce nebo školený zaměstnanec něco instalovat?

Musí správce nebo školený zaměstnanec něco instalovat?

Nikoliv,  e-learning běží ve webové aplikaci, která je dostupná z každého zařízení (PC, tablet, mobil) připojeného k internetu.

Co když zaměstnanec změní e-mail?

Co když zaměstnanec změní e-mail?

Bez obav – stačí e-mail změnit na kartě zaměstnance a systém sám pošle nové instrukce k přihlášení.

Co dělat, když zaměstnanec nemá vlastní e-mail?

Co dělat, když zaměstnanec nemá vlastní e-mail?

Pokud zaměstnanec nemá firemní ani osobní e-mail, zřídíte mu v aplikaci osobní číslo, případně mu aplikace přihlašovací ID vygeneruje automaticky.

Nabízíte zaškolení do systému?

Nabízíte zaškolení do systému?

Na začátku spolupráce zasíláme stručný manuál, aplikace je nicméně jednoduchá, intuitivní a zorientujete se v ní za pár minut. V případě dotazů se na nás můžete kdykoliv obrátit.

Máte zkušební verzi, lze si e-learning nanečisto vyzkoušet?

Máte zkušební verzi, lze si e-learning nanečisto vyzkoušet?

Zkušební verze neobsahuje kompletní kurzy, ale jen ukázku – výběr několika slajdů. Přístup do zkušební verze si zřídíte na https://e-preventado.cz/zkusebni-verze/

Kolik školení stojí?

Kolik školení stojí?

Ceny najdete na stránce Ceník. Pokud máte více jak 250 zaměstnanců, připravíme pro vás individuální nabídku.

Platí, že jedna licence = neomezený počet školení pro jednoho zaměstnance na jeden rok. Pokud zaměstnanec skončí, můžete jeho licenci využít pro jiného zaměstnance. Fluktuace vám tak nezvyšuje náklady na školení.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Zeptejte se rovnou

Další kontakty